Jak dostac sie bez depozytu forex?

Спонсор цієї статі - сайт Richinvest.biz - торгуйте бінарніми опціонами з максимальним прибутком!

бездепозитный бонус Форекс No Deposit Bonus Forex - oznacza to, ze przedsiebiorca moze otrzymac prezent od centrum transakcji na wlasny rachunek transakcji. Synonim - Bonus powitalny, ktory jest bonus powitalny (B), niektorzy przedsiebiorcy uzywaja terminu „Forex bez depozytu”. Jak sama nazwa wskazuje, obrot kapitalowy nie sa potrzebne. To prawda, ze wielkosc AB bedzie niewielki - $ 5, $ 10 czasami. Ale to wystarczy dla poczatkujacego przedsiebiorcy, ktorzy nie maja wiecej lub mniej duzych ilosci lub nie chca inwestowac w nieznanym maklera, ale naprawde chce wyprobowac nowa usluge.

Jak dostac sie bez depozytu forex?

Obowiazkowe warunki dla uzyskania rejestracji zapraszamy B. nowym klientem i potwierdzenie jego tozsamosci. Nalezy rowniez usunac premie, trzeba wprowadzic do pewnej liczby transakcji. To jest BS moze dostac tylko nowych klientow DC. Wszystkie te dzialania maja na celu zapobieganie oszustwom. Na przyklad, przedsiebiorca nie moze zarejestrowac i zalozyc konto 2 2 przeciwstawnych transakcji. Bo wtedy dostanie gwarantowany zysk w jednej transakcji, a drugi rachunek, on „stracic” pieniadze broker. Korzyscia dla przedsiebiorcy jest oczywista, ale posrednik poniesc strate, jednak niewielka. Ale jesli tak wielu przedsiebiorcow sa obrotu, wowczas strata bedzie wiecej niz imponujace kwoty. Dlatego posrednik maksymalna zainteresowany rzetelnego przedsiebiorce handlowego.

Tak, to ograniczenie mozna obejsc poprzez zarejestrowanie sie poza ich krewnych lub przyjaciol. Ale nawet gdy duza liczba przyjaciol i ich zgoda dochod rozporzadzalny bedzie niewielki. Dodatkowo, kazdy nowy klient musi przejsc weryfikacje, czyli potwierdzic swoja tozsamosc, wysylajac list z uslug wsparcia z zeskanowanych kopii paszportow. Mozna znalezc wielu przyjaciol, ktorzy postanawiaja wyslac skany paszportow za 5 $? Wiec wyciagnac wlasne wnioski na temat rzeczywistosci procesu.

Roleplaying bez depozytu Forex

Korzysc z maklera w przypadku B. powitania jest przyciagniecie nowych klientow i odbierac czesc rozprzestrzeniania handlu. To jest, gdy transakcje przedsiebiorcy, nawet jesli wygrana pieniedzy maklerskie moga byc usuniete tylko w przypadku zamkniecia pewnej liczby transakcji. W tym przypadku, posrednik otrzymuje (od spreadu) czesciowego lub pelnego odszkodowania za zainwestowane $ 5 lub 10 $.

Tak wiec przedsiebiorca B zawodnik musi zamknac szereg stanowisk. Biorac pod uwage, ze wielkosc zloza jest bardzo mala, minimalna zasugerowal otwarta duzo (na przyklad, 0,01 lub 0,001 - przez brokera). Mozna uzyc skalpowanie (najszybszy sposob, aby zagrac B.) lub wymiany na inna strategie. Jeszcze skalpowanie jest korzystne ze wzgledu na duza wielkosc partii i liczby otwartych pozycji, ktore zamknie transakcje i wyplacic pieniadze do portfela szybciej.

Brokerow oferujacych Forex bez depozytu

Jeden z najbardziej znanych brokerow, ktore oferuja zadnych uslug depozyt forex, dzisiaj jest InstaForex. Tak, istnieja inne (NordFX, ForexCent, itd.), Ale handel przez InstaForex ma wiele zalet. Ten broker wielokrotnie otrzymal tytul najlepszego maklera roku i roznych nagrod. W Insta dobrze dziala uklad rebeyta (powrot spread), program partnerski i inwestowanie PAMM. Wszystkie funkcje InstaForex jest trudne do opisania w jednym akapicie, wiec udac sie do oficjalnej strony i zobaczyc korzysci z handlu z Insta siebie.

wyniki

Pomimo wygody uzyskania bonus powitalny, handlowcow z doswiadczeniem czesto nie korzystaja z tego mechanizmu dla zysku. Profesjonalne latwiej dostac bonus do uzupelnienia rachunkow i handlu na godna depozytu, powoli odzyskujac B. Zgadzam sie, w tym przypadku przedsiebiorca sam decyduje o wielkosci partii i czuje sie bardziej swobodnie i pewnie z wyplaty.

Przy tej okazji Forex bez depozytu lub nie - ty decydujesz. I specjalistow juz handlowac i zarabiac! Nie czekaj i idz do niego!

Zrodlo:

(W przedruku artykulu, aktywny zwiazek do zrodla)